In 3 weken een volle kop met haar. Gelooft u het?

rp_hansdiks-150x15011111.jpg

Hans J.Diks, haarconsument.nl

WAAROP MOET  JE LETTEN BIJ HAARGROEIMIDDELEN?

Dit haargroeimiddel is te mooi om waar te zijn
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook.

Verkooptactieken

Verkopers hebben veel trucs om u geld uit de zak te kloppen. Zij spelen in op uw onzekerheid met betrekking tot de haaruitval.

Niet goed, geld terug
Als verkopers een geld terug garantie geven op een product moet het toch wel echt werken?
Fout. De meeste mensen nemen niet de moeite om iets terug te sturen.

Tevreden klanten
Meestal zie je ook verklaringen van tevreden klanten. Zijn die echt? Kan je die nagaan? Meestal niet.
En denk ook even aan het placebo effect. Als je 100 mensen een gekleurd watertje geeft dan zullen er toch wel 10 bereid zijn om te verklaren dat het echt heeft gewerkt.

12

Geheim recept
Ook zoiets doorzichtigs. Meestal komt zo, n geheim recept van Tibetaanse monniken of uit de Chinese kruidentuinen. Omdat er niet zoveel van is en het op de hoogste bergtop groeit, moet dat natuurlijk in de prijs tot uitdrukking komen.

De witte jas
Behoedt u voor de man in de witte jas met een stethoscoop rond zijn nek. De kans dat hij echt een echte arts is, is zeer klein.

Meer dan 90 % resultaat
Door wie gemeten? Door hen zelf? Of door een onafhankelijk onderzoeksinstituut? Wat dacht u? 

  logo-haco

Onafhankelijke en eerlijke voorlichting over alle haarproblemen

Deze informatie wordt u aangeboden door Hans J.Diks, internetjournalist (lid NVJ).

Hans J.Diks is als vrijwilliger werkzaam voor de Stichting Medi-Budget,

een non-profit organisatie op het gebied van voorlichting bij haarproblemen.

        “Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt, toch?” (Diksy)

Share This