Fabels uit de Haarfabeltjeskrant

Door Hans J.Diks, hoofdredacteur

rp_hans.-jpg.png

Zou dat nu echt werken?

1.Uw poriën zijn dicht geslipt. Natuurlijk moet u dat product onafgebroken toepassen om enig resultaat te hebben. En dat is de truc. Als je een product lang gebruikt wen je er aan ook als het fabricaat niet doet wat het belooft.

12

2. U heeft een slechte doorbloeding. Het hoofd is het best doorbloede deel van onze huid en heeft dus echt niet meer doorbloeding nodig.

3. Uw follikels worden niet correct gevoed. Wat moet je ze dan te eten geven?

11

4. Dit product komt uit China. China doet het altijd goed met de Chinese geneeskunde. Hoe zou het dan komen dat veel bejaarde chinezen ook last hebben van haaruitval?

5. Het is een oude en bijna vergeten geneeswijze. Wat een zegen dat iemand het zich nog herinnerde.

6. Deze vinding heeft veel uitvinders prijzen gewonnen. Welke prijzen? De Staatsloterij, de Oscar of de Grammy?

 

7. Meneer H. te V. verklaart: “Na aanwending van het product werd ik de volgende dag wakker met een kop met haar”. Mijn levensgeluk is weergekeerd. Even vragen of u in contact kan komen met de heer H. te V. Waarschijnlijk kan dat niet…

8. Met zelfhypnose meer haar. Met hypnose ga je geloven dat je haar opnieuw groeit desalniettemin als je met mijn vingers knipt ben je nog steeds kaal. De FDA heeft in de Verenigde Staten deze vorm van misbruik al lang geleden uitgebannen.

9. Kent u dit al: “Wordt u ook zo moe van al die middeltjes die niet werken? Probeer dan meteen ons product om beslist resultaat te krijgen” Een beroemde reclametruc die bij veel producten wordt gebruikt. Eerst negatief en achteraf de verlossing.

10. Onderzoekers in onze laboratoria etc.. Hoedt u voor advertenties met een plaatje van een kerel in een witte jas. Is hij een geneesheer in het haar of werkt hij in een opslagruimte van tapijten?


logo-haco

In samenwerking met www.haarproblemen.nl

Onafhankelijke en eerlijke voorlichting over alle haarproblemen

Deze informatie wordt u aangeboden door Hans J.Diks, internetjournalist (lid NVJ) en hoofdredacteur van deze website.

Hans J.Diks is als vrijwilliger werkzaam voor de Stichting Medi-Budget,

een non-profit organisatie op het gebied van voorlichting bij haarproblemen.


“Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt, toch?” (Diksy)

Share This