Je winkelwagen is momenteel leeg!

Haarlemmerolie? Nieuwe categorie bij www.haarproblemen.nl
Eerlijk, onafhankelijk, betrouwbaar
Heeft U iemand in de buurt, in de familie of in uw kennissenkring met haarproblemen? Ik zou het op prijs stellen als u donze informatie dan wilt doorsturen. U kunt daar een ander mee helpen.
Haarlemmerolie. Nieuwe categorie bij www.haarproblemen.nl
Scam Alert
Surfing door mijn RSS feeds kwam ik deze feed tegen van Dr. Bermstein / USA. In Amerika hebben ze daar het woord “Scam Alert” wat betekent: Oppassen. oplichters. Ik wil je dit verhaal niet onthouden. Een cliënt kwam bij Dr. Bernstein op consult en had eerder voor 400 grafts geboekt en ook gekregen. Echter, in het midden van de operatie werd hem verteld dat de dokter in staat was om 1000 meer grafts te plaatsen dan was afgesproken. Denk eraan, de cliënt was al verdoofd. De strip op het achterhoofd was al verwijderd (FUT techniek). Hij kon deze extra 1000 grafts alsnog geplaatst krijgen voor een speciale prijs want anders werden ze toch maar weggegooid.
Wat zou jij doen?
Hij was al verdoofd en de strip was verwijderd. Hij wilde die haren niet verliezen. Hij wist dat donorhaar beperkt was. Dus ging hij maar accoord maar wel met een slecht gevoel.
De praktijk
Natuurlijk kan het exact aantal afgesproken grafts niet precies worden geoogst. Dat zal wel altijd wat aan de ruime kant zijn maar een arts die met zijn cliënten meeleeft plaatst die extra grafts zonder daar geld voor te vragen. En als de afspraak 400 grafts is en het worden er 1400 dan is die arts een oplichter of hij begrijpt er de ballen niet van. Ik weet nog wel uit mijn tijd in de kliniek dat wij standaard altijd mikten op 10% extra grafts. Die waren gratis en natuurlijk vertelden wij dat de cliënt wel vanwege de goodwill.
Het probleem
Wij zijn geneigd om artsen meer te vertrouwen dan andere personen waarmee wij zaken doen. Daarom is het naar om dit soort verhalen te horen. Het werkt niet mee aan de image van die haartransplantatie artsen die zorgvuldig te werk gaan en geld niet als het belangrijkste beschouwen. De tevreden cliënt, daar draait het om.
Door: Hans J.Diks
“Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt”(Diksy)
- Gratis e-boek over meer dan 40 haarproblemen op www.haarproblemen.nl/nieuwsbrief
- Gratis digitaal spreekuur met Hans J. Diks. https://www.haarproblemen.nl/gratis-digitaal-spreekuur/
- Onafhankelijk privé consult. https://www.haarproblemen.nl/onafhankelijk-prive-consult/
- E-boeken van Hans J. Diks.
Geef een antwoord