Schrijver en journalist over haarproblemen

Gezien de populariteit van haartransplantaties ziek ik de laatste tijd ook advertenties waaraan een geurtje kleeft. Ik heb hieronder een aantal redenen gezet waarop je moet letten bij die advertenties.

 

Reden 1:

Het is niet jouw hoofd en niet jouw haar. Iedereen is uniek. Zelfs bij een eeneiige tweeling zijn de resultaten niet gelijk.

Hier is  bij de na-foto de scheiding lager

Reden 2:
Foto’ s zijn 2 dimensionaal (geen diepte) en daardoor lijkt haar op Video’ s, foto’ s en websites altijd dikker. De
 werkelijkheid is 3-dimensionaal. 

Reden 3:
Vaak is de “voor foto” onder andere omstandigheden gemaakt als de “na foto” Andere stand van het hoofd, andere belichting, andere vorm van het kapsel.

Lagere scheiding en verschillende achtergrond

Reden 4:
Met foto shoppen kom je een heel eind.

Huid onder de haren donkerder gemaakt voor minder contrast

Reden 5:
Wat denk je. Laten ze de minder goede of alleen de goede resultaten zien?

Waar je wel wat aan hebt zijn echter cliënten. Vraag of je op een willekeurige dag als de kliniek check-ups doet in de wachtkamer mag zitten. Praat dan met die mensen die op controle komen. Dan kan je nog niet het resultaat zien dat jij kunt verwachten want jouw haar en hoofd is anders, maar in ieder geval krijg je dan een onbevooroordeelde indruk van de resultaten van die kliniek.

7

Hier kan je duidelijk zien dat er gesjoemeld is. Waarschijnlijk met een haarverdikkingsspray.


“Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt ” (Diksy)

HANDIGE LINKS NAAR HANS J. DIKS


Deze non-profit website wordt mede mogelijke gemaakt door onze sponsors

  Lasertherapie (LLLT)

www.hairmax.com


MICRO HAAR PIGMENTATIE (MHP)

www.beautycarenederland.nl

                  ===============================

 

Pin It on Pinterest

Share This