HairBusters, uittreksel haargroeimiddelen

 

Haargroeimiddelen staan bij het krijgen van de sjoemeltrofee altijd vooraan. Iedereen weet dat diegene, die een definitieve oplossing daarvoor heeft gevonden, nooit meer hoeft te werken.  Daarom dat dit onderwerp een grote aantrekkingskracht uitoefent op de zogenaamde “cowboys”, die weten dat de meerderheid van de mannen en een groot deel van de vrouwen in zo’n oplossing geïnteresseerd is. En veel van die mannen en vrouwen zijn goedgelovig dus, kassa!

Snake oil verkopers

Dat is de Engelse benaming voor die cowboys die met hun pseudo-wetenschappelijke claims, en halfbakken quick fixes op de markt komen. Als je dan wanhopig bent en in de markt ben om je haaruitval te stoppen en/of je haar weer terug wilt, is het gemakkelijk om het slachtoffer te worden van deze oplichting. Verspil je tijd en geld niet en breng je gezondheid niet in gevaar.

Wees sceptisch over “zeker werkende” producten.

Er is genoeg waarheid aan het cliché “Als het te mooi is om waar te zijn. Dan is het dat waarschijnlijk ook.” Inderdaad, terwijl de haartransplantatie-technologie aanzienlijk is gevorderd door de jaren heen, is een betrouwbare definitieve oplossing nog niet ontdekt, en zelfs bewezen producten hebben variabele resultaten. Als dus een product of bedrijf beweert:

  • Definitief gegarandeerde resultaten,
  • Volledige haargroei,
  • Snelle of onmiddellijke resultaten,

moet dit met de grootste argwaan worden bekeken.  De waarheid is dat haaruitval en haargroei complexe zaken zijn. Ze zijn sterk afhankelijk van iemands individuele genetica en biologie. Vertrouw geen fabrikanten die niet transparant zijn over deze realiteit. Trouwens, als er zo’n middel wordt gevonden, staat dat op de voorpagina van iedere krant en is het een hot topic in de nieuwsjournalen. Geld uitgeven aan marketing is dan dus totaal onnodig,

 

Auteur

Deze site is een initiatief van Hans J. Diks, internet journalist (lid NVJ). Hans zit al ruim 40 jaar letterlijk met de handen in het haar. Hans schrijft onder andere voor websites, tijdschriften en vakbladen. In de afgelopen 40 jaar heeft Hans ervaring opgedaan met kapsalons, haarwerken, haartransplantatie en alles wat daar bij hoort.

0
YOUR CART
  • No products in the cart.