Haaruitval advertenties, opgelet

 

haargroeimiddelen

Haaruitval advertenties, opgelet

Hieronder wat beweringen uit advertenties tegen haaruitval.

Als je die ziet, weet je zeker dat je je geld beter anders kan besteden.

 

Erkend en goedgekeurd.

Er wordt op het internet nogal eens geschermd met kreten als “FDA approved” of “FDA erkend”. Dat kan waar zijn, maar is niet altijd het geval. Als het niet zo is, maar je beweert het wel, dan kun je stevig worden aangepakt, tenminste als je in de Verenigde Staten woont. Hierbij links naar de regels die de FDA (Verenigde Staten) en de EMA (Europa) hanteren. De FDA is de Amerikaanse waakhond over geneesmiddelen (producten) en geneeswijzen (behandelingen). In Europa is dat de EMA.(USA: https://www.fda.gov/consumers/consumer-updates/it-really-fda-approved / EUROPA: https://cutt.ly/kfqGU9x)

Uw poriën zijn dichtgeslibd. En daar hebben wij de oplossing voor

Natuurlijk moet je dat product langdurig gebruiken om enig resultaat te hebben. En dat is de truc. Als je een product lang gebruikt, wen je eraan, ook als het product niet doet wat het belooft.

 U heeft een slechte doorbloeding en daardoor valt uw haar uit

Het hoofd is het meest doorbloede deel van onze huid en heeft echt niet meer doorbloeding nodig.

 Uw follikels worden niet goed gevoed

Is het je niet opgevallen dat veel gezonde jongens in de sportschool kaal zijn? Waarschijnlijk vroeger geen borstvoeding gehad.

 Dit product komt uit China en is jarenlang geheimgehouden

Tibet doet het ook altijd goed en natuurlijk, China met zijn Chinese geneeskunst. Hoe zou het dan komen dat veel oudere chinezen ook last hebben van haaruitval?

 Het is een oude en haast vergeten geneeswijze

Wat een geluk dat iemand het zich nog herinnerde en dat jij dat mag kopen

 Deze vinding heeft veel prijzen gewonnen

Welke prijzen? De Staatsloterij, de Oscar of de Grammy? Zal wel de HairBuster trofee zijn. Die komt in het najaar uit. Ik hou je op de hoogte.

 De heer H. te V. verklaart: Na gebruik van het product werd ik de volgende dag wakker met een kop met haar. Mijn levensgeluk is weergekeerd

En ik weer kijken bij het 8 uur journaal. Helaas geen heer H. te V.

Met zelfhypnose meer haar

Met hypnose ga je geloven dat je haar weer groeit, maar als je met je vingers klikt ben je nog steeds kaal. De FDA heeft in de Verenigde Staten deze vorm van misbruik al lang geleden uitgebannen.

Kent u deze al: Wordt u ook zo moe van al die middeltjes die niet werken? Probeer dan nu ons product om echt resultaat te krijgen

Een bekende reclametruc die bij veel producten wordt gebruikt. Eerst negatief en dan de verlossing

 Onderzoekers in onze laboratoria etc. …………………

Hoed u voor advertenties met een foto van een man in een witte jas. Is hij een arts in het haar, of werkt hij in een tapijtenmagazijn?

In onze producten zitten liposomen

 Liposomen kunnen inderdaad aan producten worden toegevoegd, om beter in de huid te kunnen doordringen. Dat betekent echter niet dat ze daar dan, ook werken. Ook moet je bedenken dat haarfollikels diep onder in de hoofdhuid zitten.

 Niet goed, geld terug

Bij geen resultaat sturen de meeste mensen het toch niet terug. Kan nogal een gedoe zijn. En als je het toch, doet moet je maar afwachten of je je geld terugkrijgt. Trouwens, als 100 mensen iets bestellen en 10 mensen sturen het terug zijn er toch 90 verkocht. Kassa.

 Recensies van tevreden klanten

Ook zo’n mooie. Die zogenaamde reviews kom je vaak tegen op websites over haarproblemen. Eigenlijk heb je daar niets aan want:

  • Hoe weet je of die klant echt wel is behandeld is of die producten heeft gebruikt?
  •  Kun je die tevreden klant even bellen? Ik denk het niet.
  • Ook voor- en na foto’s zeggen niet altijd de waarheid. Zijn ze niet bewerkt? En dan ook nog het feit dat foto’s en video’s op het scherm in 2D worden weergegeven, terwijl de werkelijkheid 3D is, zonder diepte. Dat betekent dat het haar op foto’s en video’s altijd dikker lijkt dan in de werkelijkheid.
  • Oh ja, van ontevreden klanten hoor je nooit wat. Althans, niet op die website of in die advertentie.
  • Wat, op die foto’s staan is niet jouw hoofd en haar. Dat kun je dus niet vergelijken.
  • Het komt zelfs voor dat foto’s van anderen van het internet worden gebruikt. Ook het gebruik van een haarstukje geeft een spectaculair resultaat.
  • In mijn boekje HairBusters, over het gesjoemel in de haarproblemenwereld staat zelf een fotoserie van een man die de zogenaamde Expres shampoo gebruikte.  Op de foto na 3 maanden, na 6 maanden en na een jaar zag je het haar groeien. Alleen waren ze vergeten om de goeie man een schoon overhemd aan te geven. Een jaar hetzelfde overhemd? Het boekje komt in het najaar uit. Ik hou je op de hoogte.

 


 

Vragen?    hans@haarproblemen.nl

Gegroet, Hans J. Diks, onafhankelijk expert haarproblemen

“En bovendien ben ik van mening dat je alleen recht hebt op succes als je waarde toevoegt” (Hans J. Diks)

#HansJDiks

Auteur

Deze site is een initiatief van Hans J. Diks, internet journalist (lid NVJ). Hans zit al ruim 40 jaar letterlijk met de handen in het haar. Hans schrijft onder andere voor websites, tijdschriften en vakbladen. In de afgelopen 40 jaar heeft Hans ervaring opgedaan met kapsalons, haarwerken, haartransplantatie en alles wat daar bij hoort.

0
YOUR CART
  • No products in the cart.